Көрүлдү: 0
Кыргыз Республикасынын Билим берүү жана илим министрлиги улук жана кенже административдик мамлекеттик кызмат орундарына кадрлар резервин түзүү максатында ачык конкурс жарыялайт
ЖАРЫЯ
1. |
Мамлекеттик органдын аталышы жана юридикалык дареги |
|
Кыргыз Республикасынын Билим берүү жана илим министрлиги. Бишкек шаары, Тыныстанов көчөсү №257. |
||
Кыргыз Республикасынын Билим берүү жана илим министрлиги улук жана кенже административдик мамлекеттик кызмат орундарына кадрлар резервин түзүү максатында 2023-жылдын 11-мартынан тартып 2023-жылдын 28-мартына чейин ачык конкурс жарыялайт. |
||
1 |
КР Билим берүү жана илим министрлигинин Борбордук аппаратына |
|
|
||
2. |
Кадрлар резервине киргизүү үчүн коюлуучу квалификациялык талаптар |
|
Кыргыз Республикасынын Билим берүү жана илим министрлигинин административдик кызмат орундарынын улук тобу үчүн:
Административдик кызмат орундарынын улук тобу үчүн жалпы квалификациялык талаптар: 1) кесиптик билимдин деңгээли: -Гуманитардык илимдер, “экономика жана башкаруу”, педагогикалык, социалдык илимдер, физика-математикалык илимдер жана фундаменталдык информатика, табигый илимдер боюнча жогорку билими; 2) иш стажы жана тажрыйбасы: - жалпысынан 1 жылдан кем эмес мамлекеттик жана/же муниципалдык кызмат стажы же тийиштүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш стажы; Төмөнкүлөрдү билүү: 1)Кыргыз Республикасынын Конституциясы; 2)“Мамлекеттик кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Мыйзамы; 3) “Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актылары жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Мыйзамы; 4)“Жарандардын кайрылууларын кароонун тартиби жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Мыйзамы; 5)“Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Мыйзамы ; 6)“Кыргыз Республикасынын иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому. Улук тобунун административдик мамлекеттик кызмат орундарына төмөндөгү типтүү квалификациялык талаптар белгиленет: 3) кесиптик компетенттүүлүгү: төмөнкүлөрдү билүү: 1) “Билим берүү жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Мыйзамы; 2) “Мугалимдин статусу жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Мыйзамы; 3) “Мектепке чейинки билим берүү жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Мыйзамы; 4) “Мамлекеттик тил жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Мыйзамы; 5) “Мамлекеттик сатып алуулар жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Мыйзамы; 6) “Башталгыч кесиптик билим берүү” Кыргыз Республикасынын Мыйзамы; 7) “Эл аралык келишимдер жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Мыйзамы. - кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана/же расмий тилдерди билүүсү. билгичтиги: -маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо; -аналитикалык документтерди даярдоо; -тиешелүү чөйрөдөгү ата-мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана практикада колдонуу; -кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу; -иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү; -эмгектин жаңы шарттарына көнүү. көндүмдөрү: -ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу; -ишти пландаштыруу жана жумуш убакытын туура бөлүштүрүү; -башкаруучулук чечимдерди ыкчам жүзөгө ашыруу; -компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү. |
||
Кыргыз Республикасынын Билим берүү жана илим министрлигинин административдик кызмат орундарынын кенже тобу үчүн:
Административдик кызмат орундарынын кенже тобу үчүн жалпы квалификациялык талаптар: 1. Кыргыз Республикасынын Конституциясы; 2. “Мамлекеттик кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Мыйзамы; 3. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы №120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасындагы иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама. Кенже топтогу административдик мамлекеттик кызмат орундарына төмөнкүдөй типтүү квалификациялык талаптар белгиленет: 1) кесиптик билимдин деңгээли: - Гуманитардык илимдер, “экономика жана башкаруу”, педагогикалык, социалдык илимдер, физика-математикалык илимдер жана фундаменталдык информатика, табигый илимдер боюнча жогорку билими; 2) иш стажы жана тажрыйбасы: - иш стажына талап коюлбайт; 3) кесиптик компетенттүүлүгү: төмөнкүлөрдү билүү: 1) “Билим берүү жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Мыйзамы; 2) “Мугалимдин статусу жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Мыйзамы; 3) “Мектепке чейинки билим берүү жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Мыйзамы; 4) “Мамлекеттик тил жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Мыйзамы; 5) “Мамлекеттик сатып алуулар жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Мыйзамы; 6) “Башталгыч кесиптик билим берүү” Кыргыз Республикасынын Мыйзамы; 7) “Эл аралык келишимдер жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Мыйзамы. - кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана/же расмий тилдерди билүүсү. билгичтиги: -жогору турган жетекчилердин тапшырмаларын сапаттуу аткаруу; -документтерди, маалыматтарды, суроо-талаптарга жоопторду сапаттуу даярдоо; -тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана аны практикалык иште колдонуу; -кызматтык милдеттерге ылайык өз ишин натыйжалуу пландаштыруу; -жарандардын кайрылууларын кароо жана жоопторду даярдоо; -мамлекеттик жана/же расмий тилдерде иштиктүү кат алышуу; -командада иштөө. көндүмдөрү: -ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу; -компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү. |
||
3 |
Тандоого катышуу үчүн төмөнкү документтер тапшырылууга тийиш: |
|
- жеке арызы; - өздүк баракча, 2 сүрөт (3х4); - резюме (электрондук даректи көрсөтүү менен), өздүк таржымал (соттолбогондугу тууралуу маалымат); - нотариустан күбөлөндүрүлгөн негизги жана дагы кошумча билими бар болсо ырастаган документтердин көчүрмөлөрү; - нотариустан же акыркы иштеген жеринде күбөлөндүрүлгөн эмгек китепчесинин көчүрмөсү (иш стажы бар болсо); - илимий даражаны жана илимий наамды (бар болсо) ыйгаруу жөнүндө документтердин нотариустан күбөлөндүрүлгөн көчүрмөлөрү; - паспорттун көчүрмөсү; - соттолбогондугу тууралуу ИИМ маалымкаты. |
||
4 |
Документтерди кабыл алуу убактысы жана орду |
|
Кыргыз Республикасынын Билим берүү жана илим министрлиги. Бишкек шаары, Тыныстанов көчөсү №257. Кабыл алуу мөөнөтү: 2023-жылдын 11-мартынан тартып 2023-жылдын 27-марты саат 18.00 чейин. Байланыш телефону: (0312) 62-05-09. кабинет № 219. (КР БИМ Адам ресурстарын башкаруу бөлүмүнүн башкы адиси Эрмек Аида). |
ОБЪЯВЛЕНИЕ
1. |
Наименование и юридический адрес государственного органа |
|
Министерство образования и науки Кыргызской Республики, г.Бишкек, ул. Тыныстанова №257. |
||
Министерство образования и науки Кыргызской Республики объявляет открытый конкурс для формирования резерва кадров на старшие и младшие административные государственные должности с 11 марта 2023 года до 28 марта 2023 года. |
||
1 |
В центральный аппарат Министерства образования и науки КР |
|
|
||
2. |
Квалификационные требования, предъявляемые для включения в резерв кадров |
|
Для старшей группы административных должностей:
Общие квалификационные требования к старшим административным государственным гражданским должностям: 1.Уровень профессионального образования: -высшее образование по направлениям: Гуманитарные науки, “экономика и управление”, педагогика, социальные науки, физико-математические науки и фундаментальная информатика, естественные науки; 2. Стаж и опыт работы: - стаж государственной и/или муниципальной службы по совокупности не менее 1 года либо стаж работы в соответствующей профессиональной сфере не менее 3 лет. знания: 1) Конституции Кыргызской Республики; 2) Закона Кыргызской Республики «О государственной гражданской службе и муниципальной службе»; 3) Закона Кыргызской Республики «О нормативных правовых актах Кыргызской Республики»; 4) Закона Кыргызской Республики «О порядке рассмотрения обращений граждан»; 5) Закона Кыргызской Республики «О противодействии коррупции»; 6)Типовая инструкция по делопроизводству в Кыргызской Республику утвержденная постановлением Правительства Кыргызской Республики от 3 марта 2020 года №120; умения: - Владение государственным и официальным языками в объеме, необходимом для исполнения должностных обязанностей; -Владение компьютерной и оргтехникой, необходимыми программными продуктами; -Анализировать статистические данные и производить информацию для поддержки эффективности принятия решений. - Работать с тестовыми, графическими и табличными редакторами. -Создавать и работать с файлами и папками (переименовывать, копировать, перемещать, удалять и восстанавливать). - Подключать внешние периферийные устройства. - Очищать (архивировать) дисковое пространство. - Работа в компьютерных и социальных сетях: поиск, обмен и хранение информации) (Интернет, эл.почта и т.д.): - Получать и отправлять электронные письма. - Работать с различными браузерами. - Умения работать с офисной техникой: - Копировальные аппараты. - Принтер. - Сканер. - Проектор или интерактивная доска. - Факс. 3. Профессиональные компетенции: знания: 1) Закона Кыргызской Республики “Об образовании”; 2) Закона Кыргызской Республики “О статусе учителя”; 3) Закона Кыргызской Республики “О дошкольном образовании”; 4) Закона Кыргызской Республики “О государственном языке”; 5)Закона Кыргызской Республики “О государственных закупок”; 6) Закона Кыргызской Республики “О начально профессиональном образовании”; 7) Закон Кыргызской Республики «О международных договорах». -государственного и официального языков в объеме, необходимым для исполнения должностных обязанностей. умения: -сбора, анализа, систематизации и обобщения информации; -подготовки аналитических документов; -проведения анализа отечественного и зарубежного опыта в соответствующей области и применения его на практике; -эффективного сотрудничества с коллегами; -ведения деловых переговоров; -адаптации к новым условиям труда; навыки: -работы с нормативными правовыми актами и применения их на практике; -планирования работы и правильного распределения служебного времени; -оперативной реализации управленческих решений; -владения компьютерной и оргтехникой, необходимыми программными продуктами. |
||
Для младшей группы административных должностей:
Общие квалификационные требования для младших административных государственных должностей: 1.Уровень профессионального образования: -высшее образование по направлениям: Гуманитарные науки, “экономика и управление”, педагогика, социальные науки, физико-математические науки и фундаментальная информатика, естественные науки; 2. Стаж и опыт работы: - без предъявления к стажу работы знания: 1) Конституции Кыргызской Республики; 2) Закона Кыргызской Республики «О государственной гражданской службе и муниципальной службе» 3)Типовая инструкция по делопроизводству в Кыргызской Республику утвержденная постановлением Правительства Кыргызской Республики от 3 марта 2020 года №120. умения: - Владение государственным и официальным языками в объеме, необходимом для исполнения должностных обязанностей; -Владение компьютерной и оргтехникой, необходимыми программными продуктами; -Анализировать статистические данные и производить информацию для поддержки эффективности принятия решений. -Работать с тестовыми, графическими и табличными редакторами. -Создавать и работать с файлами и папками (переименовывать, копировать, перемещать, удалять и восстанавливать). -Подключать внешние периферийные устройства. -Очищать (архивировать) дисковое пространство. -Работа в компьютерных и социальных сетях: поиск, обмен и хранение информации) (Интернет, эл.почта и т.д.): -Получать и отправлять электронные письма. -Работать с различными браузерами. -Умения работать с офисной техникой: -Копировальные аппараты. -Принтер. -Сканер. -Проектор или интерактивная доска. - Факс. 3. Профессиональные компетенции: знания: 1) Закона Кыргызской Республики “Об образовании”; 2) Закона Кыргызской Республики “О статусе учителя”; 3) Закона Кыргызской Республики “О дошкольном образовании”; 4) Закона Кыргызской Республики “О государственном языке”; 5)Закона Кыргызской Республики “О государственных закупок”; 6) Закона Кыргызской Республики “О начально профессиональном образовании”; 7) Закон Кыргызской Республики «О международных договорах». -государственного и официального языков в объеме, необходимым для исполнения должностных обязанностей. навыки: -работы с нормативными правовыми актами и применения их на практике; -владения компьютерной и оргтехникой, необходимыми программными продуктами. |
||
3 |
Перечень документов, необходимых для участия в конкурсе: |
|
-личное заявление; -личный листок, 2 фото (3х4); -резюме (с указанием электронной почты), автобиография (с указанием сведений о наличии либо отсутствии судимости); -копии документов, подтверждающих основное, а также дополнительное образование при наличии, заверенные нотариально; -копия трудовой книжки (при наличии стажа работы), заверенная нотариально или по последнему месту работы; -копия документов о присвоении ученой степени и ученого звания (при наличии) заверенные нотариально; -копия паспорта; -справка МВД об отсутствии судимости. |
||
4 |
Время и место приема документов |
|
Министерство образования и науки Кыргызской Республики. г. Бишкек, ул.Тыныстанова №257. Срок приема документов: с 11 марта 2023 года по 27 марта 2023 года до 18.00ч. Телефоны для справок: (0312) 62-05-09. Кабинет № 219, (главный специалист Отдела по управлению человеческими ресурсами МОН КР Эрмек Аида). |